estedent_logo

Diş Eti Tedavisi

Estedent Ağız Ve Diş Sağlığı Polikliniği

Türkiye'de Diş Eti Tedavisi

Bakteriler, diş yüzeylerinde kalan gıda artıklarını asite dönüştürür. Bu asit ile tükürükteki mineraller zamanla sertleşerek diş taşı oluşur. Diş taşı bakterilerin yaşaması için uygun ortam oluşturur. Bu yapı ortadan kaldırılmadığında zamanla diş eti hastalıkları, diş eti kanaması, ağız kokusu, dişeti çekilmesi gibi problemler oluşur.
Diş taşı temizliği genellikle özel el aletleri ve titreşimli cihazlar ile diş yüzeyinden tartarın çıkarılması ileyapılır. Diş taşı temizliğinden sonra özel macunlar ile diş yüzeyleri fırça yardımıyla cilalanır.

Estedent Ağız Ve Diş Sağlığı Polikliniği

Diş Taşı Temizliğinin Avantajları Nelerdir?

Diş Temizliği

Diş lekeleri çay, kahve, sigara gibi yeme içme alışkanlıklarının yanı sıra bakteriler,ilaç kullanımı, genetik sebeplerle de oluşabilir. Basit lekeler airflow ve özel macunlar ile diş yüzeyleri cilalanarak çıkarılabilir. Orta ve şiddetli lekeler diş beyazlatma veya protetik yaklaşımlar ile giderilebilir.

Üstün Kaliteli Diş Bakımı

Sizi ve
Gülümsemenizi
Önemsiyoruz.

0 +
MUTLU MÜŞTERİ

Gelişen teknoloji ve tedavi yöntemlerini takip ederek, hasta memnuniyeti ve hasta haklarınıda göz önünde bulundurarak, hastalarımıza kaliteli ağız ve diş sağlığı hizmeti sunmayı gaye edinmiş bir sağlık kuruluşuyuz.

Günümüz şartlarında estetik de sağlıklı, bakımlı ağız ve dişler kadar önem arz etmektedir. Hastalarımızın sağlıklı ve sağlam diş ve ağız ortamını korumak kadar, estetik ve sağlık olarak daha üst düzeye çıkarmak için, modern teknolojiden, yeni tedavi yöntemlerinden yararlanarak, yüksek tecrübe ve beceriyi birleştirerek hastalarımıza en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz.