estedent_logo

Pedodonti

Estedent Ağız Ve Diş Sağlığı Polikliniği

Türkiye'de Pedodonti Tedavisi

Pedodonti(çocuk diş hekimliği), 0-12 yaş arasındaki çocukların diş tedavilerinin yapıldığı bölümdür. Süt dişleri genellikle doğumdan 6 ay sonra çıkmaya başlar ve 2.5 yaşına kadar tüm süt dişlerinin sürmesi tamamlanır. Süt dişlerinin beslenme, konuşma, estetik, daimi dişler için yer tutucu görevleri vardır. Süt dişlerinin yapıları daimi dişlerden farklıdır bu yüzden çürüğe daha yatkındırlar. Süt dişlerindeki çürükler tedavi edilmediğinde iltihap olabilir ve altındaki daimi dişi etkileyebilir. Süt dişlerinin erken çekilmesi ise çenede yer darlığına neden olabilmektedir ve bu durumda daimi dişler sürecek yer bulamayabilir, çocukların ortodontik tedavi görmesi gerekebilir.

Estedent Ağız Ve Diş Sağlığı Polikliniği

Süt dişlerinin önemli fonksiyonları:

Üstün Kaliteli Diş Bakımı

Sizi ve
Gülümsemenizi
Önemsiyoruz.

0 +
MUTLU MÜŞTERİ

Gelişen teknoloji ve tedavi yöntemlerini takip ederek, hasta memnuniyeti ve hasta haklarınıda göz önünde bulundurarak, hastalarımıza kaliteli ağız ve diş sağlığı hizmeti sunmayı gaye edinmiş bir sağlık kuruluşuyuz.

Günümüz şartlarında estetik de sağlıklı, bakımlı ağız ve dişler kadar önem arz etmektedir. Hastalarımızın sağlıklı ve sağlam diş ve ağız ortamını korumak kadar, estetik ve sağlık olarak daha üst düzeye çıkarmak için ,modern teknolojiden ,yeni tedavi yöntemlerinden yararlanarak, yüksek tecrübe ve beceriyi birleştirerek hastalarımıza en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz.